
Hands-on Art directie en Content Specialist voor de Buurtfabriek Delft
Een nieuwe betekenis creëren aan een sociale ruimte voor de wijk Buitenhof in Delft west
Strategisch brand design en visuele vormgeving was enkel het praktische deel van deze opdracht. Het schrijven van een communicatie plan en het strategisch vormgeven van de online communicatie gaf het pas echt vorm. Hierdoor creëerde ik in een korte periode herkenbaarheid en cohesie op de sociale platvormen die de buurtfabriek heeft
De werk omgeving met vijf partners en de meerdere doelgroepen die de buurtfabriek bedient dwong me om neutraal en lekker bold om te gaan met zowel de fysieke omgeving van de Buurtfabriek als de online omgeving.
Het terug komen van het kader en het kleuren pallet hebben bijgedragen aan de houvast van alle ontwerpen







Strategisch ontwerp en online marketing
Nu komen twee unieke zaken samen waar ik een kei in ben. Strategisch denken/ontwerpen en hands-on uitvoeren wat echt nodig is. Het schrijven van een communicatieplan en vormgeven in marketing communicatie. Zonder deze combinatie wordt de kracht van visuele communicatie niet bereikt.