Het merk Wilderful bouwen door creatieve strategie en content marketing

Een merk bouwen met als doel de biologische sierteelt te transformeren naar een gezonde markt voor ondernemers en hun klanten.

Door content marketing creërde we samen de belangrijke informatie die de doelgroep helpt bij het kopen van echte biologische bloemen.

Het consistent delen van gerichte content via de website, een nieuwsbrief, video's en social media posts bouwen we vertrouwen op en word Wilderful nu gezien als de expert in de biologische sierkunst.

Wilderful verkoopt niet alleen biologische bloemen, maar voegt echte waarde toe aan het leven van haar partners en klanten.

Consistentie is de key in het bouwen van een merk

De succesvolle contentstrategie van Wilderful kon niet zonder de duidelijke merkidentiteit die ontworpen is door Prosper & Bloom. En Webbureau Boldest die verantwoordelijk was voor de website.

De consistente stem in beeld en tekst ontbrak nog. Deze werd ontwikkeld in de intensive samen werking tussen Studio MerkZin en Wilderful.

Zo werd elke sociale post geproduceerd met dezelfde persoonlijke uitstraling. Er kwam een nieuwsbrief die qua planning en vorm paste bij de merkidentiteit en website.

We bouwden samen door het vertellen van verhalen die resoneren en praktische oplossingen bieden voor de klanten.

Creatieve strategie, en doordachte content marketing heeft dit merk in drie manden geholpen van een onbekend bedrijf naar vertrouwd merk te maken.

wilderful.nl

Previous
Previous

Gem Schiedam | Content Marketing

Next
Next

D-Lexic Profs